Reklama potrzebuje co jakiś czas zupełnie nowej formy. Niektóre sprawdzają się w wielu przypadkach i spotykają się z rosnącym zainteresowaniem i częstym zastosowaniem. Do takich form przekazywania informacji należą rollupy – plansza z nadrukowaną treścią, zwijana i chowana w kasecie lub rozwijana i zawieszana na stojaku celem prezentacji zawartej na niej treści. Może ona mieć różną szerokość i wysokość.
Rollup to proste rozwiązanie, mające jednak same zalety:
– mała waga całego urządzenia
– łatwość obsługi i wygoda przechowywania
– możliwość szybkiej i łatwej wymiany planszy z nadrukiem na inną – z nową treścią
– stosunkowo niskie koszty wykonania
– trwałość
Z racji wszystkich wymienionych wyżej zalet, rollupy są dostępne pod każdym względem zarówno dla wielkich przedsiębiorstw, jak i małych firm o jeszcze ograniczonych środkach na reklamę. Przydają się jako stały element wyposażenia wnętrza – np. w formie informacji postawionej w holu siedziby firmy, urzędu lub instytucji – jak i na różne eventy, jak np. konferencje, czy podczas udziału firmy w targach branżowych. Oczywiście, z racji wielkości, rollup posłuży przede wszystkim do przekazania dość krótkich treści, często popartych tematyczną grafiką.
Przyda się więc przede wszystkim w sytuacjach, kiedy trzeba:
– informować o danych teleadresowych firmy, urzędu lub instytucji
– powiadomić o evencie, jego dacie i organizatorze
Dlatego jest to forma przekazu idealna dla wszystkich podmiotów, którym zależy na połączeniu niskiej ceny, jakości i prostoty oraz bezpośredniego przekazu esencji informacji. Produkcją rollupów zajmuje się wiele firm, m.in. http://postacie-reklamowe.pl/.