Jak robić marketing, kiedy nie masz pieniędzy?

/
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Jeśli zastanawiasz się jak robić marketing internetowy dla małych firm, to dobrze trafiłeś. Marketing dla małej firmy może być wyzwaniem. Możesz nie mieć budżetu na drogie kampanie marketingowe, ale to nie znaczy, że nie możesz skutecznie prowadzić marketingu swojej firmy. Istnieje wiele darmowych lub tanich sposobów na marketing małej firmy i generowanie leadów. Skorzystaj z poniższych wskazówek, aby zacząć:

Zbuduj listę e-mailową

Pierwszym krokiem w każdej kampanii marketingowej jest zbudowanie listy e-mailowej potencjalnych klientów. Jeśli jeszcze jej nie masz, stwórz na swojej stronie formularz zapisu z wezwaniem do działania, w którym poprosisz ludzi o zapisanie się na Twój newsletter. Zamieść ikony mediów społecznościowych i linki, aby mogli śledzić Cię na Facebooku i Twitterze. W ten sposób, kiedy będziesz publikować treści na swoim blogu, w mediach społecznościowych lub w innych miejscach w sieci, osoby, które zapisały się na Twój newsletter, otrzymają powiadomienie e-mail z linkiem zwrotnym do niego, aby mogły go przeczytać lub podzielić się nim ze znajomymi.

Włącz się do mediów społecznościowych

Nie ma co do tego wątpliwości – media społecznościowe zmieniły grę, jeśli chodzi o marketing małej firmy. Serwisy społecznościowe, takie jak Facebook i Twitter, to doskonałe platformy do dzielenia się aktualizacjami dotyczącymi tego, co dzieje się w Twojej branży lub wiadomościami o firmie, które mogą być istotne dla potencjalnych klientów. Na przykład, jeśli wprowadzasz nową linię produktów lub obchodzisz rocznicę, opublikuj coś na temat.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Co upiększy pannę młodą?
Wymarzona suknia ślubna wybrana? Czas dopasować do niej dodatki. W tym szczególnym dniu chcemy czuć się i wyglądać naprawdę wyjątkowo, […]
Czym jest program lojalnościowy i jak go założyć?
Czym jest program lojalnościowy i jak go założyć?
Sklepy stacjonarne oraz online nieustannie poszukują sposobów na przyciągnięcie klientów. Jak pokazały ostatnie lata, w tej roli wzorowo spisują się […]
Co to jest RAID?
Co to jest RAID?
Rozwój rynku komputerowego oraz informatyki to w dzisiejszych czasach dziedziny, które prężnie się rozwijają. Dzięki temu mamy możliwość lepszego przechowywania […]