Jeśli zastanawiasz się jak robić marketing internetowy dla małych firm, to dobrze trafiłeś. Marketing dla małej firmy może być wyzwaniem. Możesz nie mieć budżetu na drogie kampanie marketingowe, ale to nie znaczy, że nie możesz skutecznie prowadzić marketingu swojej firmy. Istnieje wiele darmowych lub tanich sposobów na marketing małej firmy i generowanie leadów. Skorzystaj z poniższych wskazówek, aby zacząć:
Pierwszym krokiem w każdej kampanii marketingowej jest zbudowanie listy e-mailowej potencjalnych klientów. Jeśli jeszcze jej nie masz, stwórz na swojej stronie formularz zapisu z wezwaniem do działania, w którym poprosisz ludzi o zapisanie się na Twój newsletter. Zamieść ikony mediów społecznościowych i linki, aby mogli śledzić Cię na Facebooku i Twitterze. W ten sposób, kiedy będziesz publikować treści na swoim blogu, w mediach społecznościowych lub w innych miejscach w sieci, osoby, które zapisały się na Twój newsletter, otrzymają powiadomienie e-mail z linkiem zwrotnym do niego, aby mogły go przeczytać lub podzielić się nim ze znajomymi.
Nie ma co do tego wątpliwości – media społecznościowe zmieniły grę, jeśli chodzi o marketing małej firmy. Serwisy społecznościowe, takie jak Facebook i Twitter, to doskonałe platformy do dzielenia się aktualizacjami dotyczącymi tego, co dzieje się w Twojej branży lub wiadomościami o firmie, które mogą być istotne dla potencjalnych klientów. Na przykład, jeśli wprowadzasz nową linię produktów lub obchodzisz rocznicę, opublikuj coś na temat.