Czy reklamy na telebimach mają sens?

Nie bez powodu mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Jeżeli dodatkowo weźmiemy pod uwagę mnogość form przekazu treści reklamowej w dzisiejszych czasach, to szybko docenimy, jak wielka jest jej rola. Odpowiednia promocja marki, produktu lub usługi może przynieść reklamodawcy ogromną ilość klientów, a w konsekwencji ogromne bogactwo. Z drugiej strony nieprawidłowa forma reklamy, a więc nie dotarcie do docelowych odbiorców, może narazić tylko na straty finansowe.

Jaki jest ich odbiór?

Telebimy reklamowe coraz częściej pojawiają się w większych i mniejszych miejscowościach, a także przy wielu trasach przelotowych. Początkowo były ono mocno krytykowane przez kierowców, ponieważ były wyjątkowo jasne, prezentowały szybko zmieniającą się treść, która miała agresywnie przyciągać uwagę. Dziś producenci dopracowali wykorzystanie tego typu rozwiązań, przez co stały się one swoistymi elektronicznymi billboardami. Dodatkowo, w przeciwieństwie do zwykłego billboardu, mogą wyświetlać treść animowaną, oraz zmieniające się reklamy w ciągu dnia.

Tańsza i lepsza alternatywa wobec billboardów

Okazuje się, że emisja reklamy na telebimie jest tańsza, niż ma to miejsce w przypadku billboardu. Wszystko dlatego, że taki nośnik może wyświetlać kilka różnych treści naprzemiennie, bądź pokazywać różne reklamy zależnie od pory dnia. Dodatkowo w momencie zmiany treści nie trzeba wysyłać na miejsce pracowników, którzy mieliby za zadanie ręczną zmianę reklamy na nową. Nie ma także zamawiania druku materiału w zakładzie poligraficznym, co dodatkowo obniża koszty.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

dziewięć − 4 =